Het kan soms gebeuren dat je het item of de
rank niet binnen 15 minuten na je betaling
ontvangt. De oorzaak kan in ons systeem liggen
maar ook bij jezelf. Om hierachter te komen
zijn er een aantal stappen die je kan
doorlopen.
Heb ik op de goede naam betaald?
De eerste keer dat je in de TorchCraft winkel komt vraagt het systeem om je Minecraftnaam in te vullen. Als je deze niet correct invult dan komt je betaling ook niet op de goede naam terecht.
Heb ik op de goede naam betaald?
De eerste keer dat je in de TorchCraft winkel komt vraagt het systeem om je Minecraftnaam in te vullen. Als je deze niet correct invult dan komt je betaling ook niet op de goede naam terecht.
Om
te controleren of je op de goede naam hebt
betaald kan je bij ''Recente betalingen''
kijken op de homepagina van de TorchCraft
winkel.
Tevens kan je op
''afmelden'' klikken zodat je de volgende keer
wel op de goede naam betaald. Je kan ons een
e-mail sturen om je betaling van naam te
veranderen, stuur hierbij wel je betaalbewijs
mee.
Ik sta bij de recente betalingen maar heb
niets ontvangen..
Het beste wat je kan doen is eerst een uur wachten op de gamemode waar je wat voor hebt gekocht, soms is het systeem wat trager. Mocht dat niet helpen dan kan je ons het beste even een mail sturen, zie hieronder.
Het beste wat je kan doen is eerst een uur wachten op de gamemode waar je wat voor hebt gekocht, soms is het systeem wat trager. Mocht dat niet helpen dan kan je ons het beste even een mail sturen, zie hieronder.
Er is iets misgegaan
Ben je achter het probleem gekomen? Je kan ons dan mailen op winkel@torchcraft.nl. Via dit e-mail adres krijg je van ons de hoogste prioriteit, we proberen je dan binnen 12 uur te helpen met je probleem. Mail ons alleen op dit adres bij spoed, een rank overzetting is geen spoed! We vragen altijd naar een bewijs van betaling (screenshot/foto), stuur deze daarom alsjeblieft mee.
Ben je achter het probleem gekomen? Je kan ons dan mailen op winkel@torchcraft.nl. Via dit e-mail adres krijg je van ons de hoogste prioriteit, we proberen je dan binnen 12 uur te helpen met je probleem. Mail ons alleen op dit adres bij spoed, een rank overzetting is geen spoed! We vragen altijd naar een bewijs van betaling (screenshot/foto), stuur deze daarom alsjeblieft mee.